Beurstraining | Training beurs- standmedewerkers
Meer rendement uit het beursevent
In de beurstraining leert en oefent u samen met het Beursteam hoe u aantoonbaar meer rendement haalt uit uw beursdeelname.
Doel van de beurstraining
Na afloop van de beurstraining heeft u als deelnemer aan de beurstraining kennis, kunde én ervaring om:
- Beurs bezoekers professioneel en klantgericht aan te spreken in het gangpad en welkom te heten op uw stand
- De organisatie onderscheidend te presenteren op de beurs waardoor prospects voor u kiezen
- De voordelen van uw product of dienstverlening aansprekend weer te geven op de beurs
- De loyaliteit van bestaande klanten te verstevigen door echt beursgastheer en/of beursgastvrouw te zijn
- Het imago van het bedrijf te versterken door klantgerichte nazorg van ieder beursbezoek
- Publicity rondom uw merk en producten te genereren wat extra beursbezoekers oplevert.
Schrijf u nu in! | Brochure aanvragen |
Tarief voor de beurstraining
Bijgaand treft u de tarieven aan voor de beurstraining. Genoemde tarieven zijn gebaseerd op Incompany training. Trainen bij u op het bedrijf / kantoor. Indien u wenst te trainen bij Salestraining Nederland of op een andere externe locatie ontvangt u hiervoor een apart voorstel.
Aantal deelnemers | Duur van de training | Tarief voor de training |
1 - 2 deelnemers | 3 uur durende training | 380,- |
3 - 4 deelnemers | 4 uur durende training | 587,- |
5 - 8 deelnemers | 4.5 uur durende training | 885,- |
9 of meer deelnemers | 5 uur durende training | Tarief en locatie in overleg |
Vermelde tarieven zijn exclusief btw en kilometer- reistijdvergoeding van 0.38 per kilometer, inclusief werkboek en Cards voor iedere deelnemer.
Weet u dat het beurssucces voor 30% wordt bepaald door de juiste beursvoorbereiding?
Deelnemen aan een beurs vraagt de nodige voorbereiding. Juist in die beursvoorbereidingsfase legt u de basis voor het uiteindelijke beurssucces. Veel zaken die er echt toe doen organiseert u in deze fase.
Beurssucces wordt voor 30% bepaald in de voorbereidingsfase. 50% van het beurssucces wordt bepaald door de actieve beursdeelname van de medewerkers, 20% door een klantgerichte nazorg van ieder bezoek.
Op welke onderwerpen wordt getraind in de beurstraining
Intensief wordt gedurende 4 uur getraind op bijgaande onderwerpen.
Uiteenlopende situaties en heel specifiek voor de beurs.
- Hoe haalt u nu bezoekers uit het beursgangpad uw stand in
- Welkom heten van die beursbezoeker op de stand, hoe doet u dat
- Hoe achterhaalt u snel wie u voor u hebt staan, wat de behoefte is en beslissingsbevoegdheid van de beursbezoeker
- De kracht van een professionele beursdemonstratie waardoor u de klant helpt om in te stemmen
- Hoe presenteert u op de beursstand uw organisatie in één minuut en maakt u het verschil met andere organisaties op de vakbeurs
- Klant- en resultaatgericht afsluiten op de beurs
- Hoe gaat u om met ‘klagende’ beursklanten
- Hoe neemt u klantgericht afscheid van ‘plakkers’
- Scholieren en studenten, uw klanten of collega's van morgen
- Hoe benut u beurspubliciteit maximaal, zowel regionaal als landelijk
- Welke voorbereidingen zijn van belang voor een geslaagd beursevent
- Hoe zet u eenvoudig Google in voor extra bezoekers op uw beursstand
- Wat motiveert beursbezoekers om uw beursstand te bezoeken
- Hoe ziet het beurs - lead formulier eruit, de bezoeker leest vaak mee!
- Waaruit bestaat de follow-up / nazorg van ieder beursbezoek.
Vraag meer informatie aan!
Wilt u meer weten over de verkooptrainingen? Vul het contact formulier in. Wij nemen vervolgens contact met u op.